(მაქსიმალური ქულების
ჯამი გაიყოფა სამზე)
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
1. მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი,
ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე
ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი
მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2. ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული,
არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებული თანმიმდევრულობა,
ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული
ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3. შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო,
მცადრი ინფორმაცია
|
ძირითადად კორექტულია,
ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული,
ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4. ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი,
ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული,
მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია,
დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5. კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა
დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია,
მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია
გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი,
გამოყენებული არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6. თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად
შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის
მხრიდან
|
თვალსაჩინოების კავშირი
შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება
პროექტი უკეთ წარმოჩენაში
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის
შესატყვისი, აკურატულად ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა,რაც
პროექტს საინტერესოს ხდის
|
7. შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი
ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის
ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა,
სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
|
8. კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია
საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებული
ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების
დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი
მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
|
9. XXI
საუკუნის უნარ–ჩვევების
გამოყენება
|
პროექტზე მუშაობს
|
მოსწავლეები პრაქტიკაში
იყენებენ XXI საუკუნის უნარ–ჩვევებს, თუმცა ამ უნარ–ჩვევების სწავლებისა
და განვითარების შესაძლებლობები შეზღუდულია. შეკითხვები ძალიან ზოგადია
|
გეგმაში ინტეგრირებულია
სწავლების, მოდელირების და პრაქტიკის მრავალფეროვანი შესაძლებლობები რომლებიც მოსწავლეებს
XII საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებისა და დახვეწაში დაეხმარება.
|
10. ტექნოლოგიები გამოყენება
XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების ათვისებისთვის
|
ტექნოლოგიების გამოყენება
ხელს უწყობს XII საუკუნის უნარ–ჩვევების პრაქტიკას
|
ტექნოლოგიების გამოყენება
ხელს უწყობს XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებით, დავალებებისა
და სასწავლო მასალის შესაბამისად
|
ტექნოლოგიების გამოყენება
ხელს უწყობს სწავლის პროცესს XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებით, შესაბამისი
დავალებების და სასწავლო მასალის გამოყენებით
|
11. დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული
დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია
კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე
(ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული.
|
12. პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის
წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის
მიზნობრივად გამოყენებული თვასაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს
პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული
პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი,
იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
No comments:
Post a Comment