Monday, September 7, 2015

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

         (მაქსიმალური ქულების ჯამი გაიყოფა სამზე)

ელემენტარული
1 ქულა
მისაღები
2 ქულა
ოსტატური
3 ქულა
1. მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2. ორგანიზება
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
გააზრებული თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3. შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცადრი ინფორმაცია
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4. ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5. კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებული არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
6. თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
თვალსაჩინოების კავშირი შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტი უკეთ წარმოჩენაში
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა,რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
7. შემოქმედებითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
8. კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
მოსაზრებები დაკავშირებული ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით კომპეტენტურობაზე
9. XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების გამოყენება
პროექტზე მუშაობს
მოსწავლეები პრაქტიკაში იყენებენ XXI საუკუნის უნარ–ჩვევებს, თუმცა ამ უნარ–ჩვევების სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობები შეზღუდულია. შეკითხვები ძალიან ზოგადია
გეგმაში ინტეგრირებულია სწავლების, მოდელირების და პრაქტიკის მრავალფეროვანი შესაძლებლობები რომლებიც მოსწავლეებს XII საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებისა და დახვეწაში დაეხმარება.
10. ტექნოლოგიები გამოყენება XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების ათვისებისთვის
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს XII საუკუნის უნარ–ჩვევების პრაქტიკას
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებით, დავალებებისა და სასწავლო მასალის შესაბამისად
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს XXI საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებით, შესაბამისი დავალებების და სასწავლო მასალის გამოყენებით
11. დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული.
12. პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვასაჩინოებები
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას


No comments:

Post a Comment