● თემასთან დაკავშირებული ცოდნის კვლევა მოსწავლეებში;
● საკვლევი ჯგუფების ფორმირება, საკვლევი თემატიკის შესაბამისად;
● ნაგავსაყრელთან დაკავშირებული პრობლემების კვლევა:
ა) მოსახლეობის გამოკითხვა;
ბ) ნაგავსაყრელის ტერიტორისათან დაკავშირებული ინფორმაციის მოგროვება;
გ) მიმდინარე სამუშაოების მათემატიკური აღრიცხვა;
● მათემატიკური სტატისტიკური გაანგარიშება და დიაგრამების შედგენა;
● ფოტო–ვიდეო–აუდიო მასალების შექმნა;
● პრეზენტაცია;
● კონფერენცია პროექტის თემაზე, თვალსაჩინოების გამოყენებით;
● წერილი რაიონის გამგეობას და ქალაქის მერიას;
● პროექტის შეჯამება.
● წერილი რაიონის გამგეობას და ქალაქის მერიას;
● პროექტის შეჯამება.
No comments:
Post a Comment